Keçiören Belediyesi bünyesinde hizmet veren "Ak Masa" Keçiörenli vatandaşın çözüm merkezi oldu. Keçiören Belediye Başkanı Turgut Altınok, 940 bin nüfusuyla Ankara'nın en büyük ilçesi olan Keçiören'de ulaşılabilir belediyecilik anlayışını sürdürdüklerini belirterek, "Belediyemizi daha ulaşılabilir hale getirmek ve vatandaşımızla olan iletişimimizi daha da artırmak için hizmet veren Ak Masa birimimiz vatandaşımızdan gelen yüzlerce talebin karşılanması noktasında önemli bir görevi icra ediyor. Vatandaşımız 7 gün 24 saat Ak Masa aracılığıyla bizlere ulaşabiliyorlar" ifadelerini kullandı.
Keçiören Belediyesi Basın-Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde hizmet veren Ak Masa; yüz yüze görüşme, Çağrı Merkezi, Başkan'a Mesaj, web sayfası, Ak Masa E-Posta, Whatsap-Bip İhbar Hattı, CİMER, Açık Kapı ve Mavi Masa gibi kanallardan gelen istek ve talepleri ivedilikle cevaplıyor. Bu kapsamda Ak Masa'da görevli olan halkla ilişkiler uzmanları tarafından tasnif edilen istekler ilgili birimlere yönlendiriliyor. Birimlerden gelen bilgilendirme cevapları SMS ile başvuru sahibi olan vatandaşa iletilerek sorunlar kolayca çözümleniyor.
Ak Masa biriminin elektronik ortamdan gelen talepleri karşılamak için profesyonel bir sistemle çalıştığını söyleyen Keçiören Belediye Başkanı Turgut Altınok ise şu bilgileri verdi:
"Ak Masa aracılığıyla vatandaşımızın taleplerini zaman kaybı yaşamadan, geniş bir katılımla ve güçlü bir iletişim ağıyla aktarabilmelerini sağlıyoruz. Kaliteli ve iyi bir hizmete erişimini kolaylaştırıyor, vatandaşımızın yönetime katılımını sağlıyoruz. Aynı zamanda bilgilerin gizliğini esas alarak güvenli bir iletişimi mümkün hale getiriyoruz. Öte yandan hizmetlerimize yönelik vatandaşımızın memnuniyetlerini de denetlemiş oluyoruz. Ak Masa aracılığıyla belediyemize ulaşmak isteyen vatandaşlarımız "444 52 76"nolu telefonu arayabilirler."
Keçiören Belediyesi Basın-Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde hizmet veren Ak Masa; yüz yüze görüşme, Çağrı Merkezi, Başkan'a Mesaj, web sayfası, Ak Masa E-Posta, Whatsap-Bip İhbar Hattı, CİMER, Açık Kapı ve Mavi Masa gibi kanallardan gelen istek ve talepleri ivedilikle cevaplıyor. Bu kapsamda Ak Masa'da görevli olan halkla ilişkiler uzmanları tarafından tasnif edilen istekler ilgili birimlere yönlendiriliyor. Birimlerden gelen bilgilendirme cevapları SMS ile başvuru sahibi olan vatandaşa iletilerek sorunlar kolayca çözümleniyor.
Ak Masa biriminin elektronik ortamdan gelen talepleri karşılamak için profesyonel bir sistemle çalıştığını söyleyen Keçiören Belediye Başkanı Turgut Altınok ise şu bilgileri verdi:
"Ak Masa aracılığıyla vatandaşımızın taleplerini zaman kaybı yaşamadan, geniş bir katılımla ve güçlü bir iletişim ağıyla aktarabilmelerini sağlıyoruz. Kaliteli ve iyi bir hizmete erişimini kolaylaştırıyor, vatandaşımızın yönetime katılımını sağlıyoruz. Aynı zamanda bilgilerin gizliğini esas alarak güvenli bir iletişimi mümkün hale getiriyoruz. Öte yandan hizmetlerimize yönelik vatandaşımızın memnuniyetlerini de denetlemiş oluyoruz. Ak Masa aracılığıyla belediyemize ulaşmak isteyen vatandaşlarımız "444 52 76"nolu telefonu arayabilirler."
Keçiören "Drdeardi" ueni ismmiyle karsiyaka,yillar önce burada tarla olarak bir arsa aldim,2996 yilinds bir tamam imar işleri bitti ve imar tapularimizi aldik. Birileri bu arsalarin imar işiyle oynadi 3 sefer yeniden imar edildi ve imar tapularimizi verdiler nihayet 2015 de tekrar imar tspularimizi verdiler çok katli olarak ama iş cikmazda o görünmyen karanlik eller hala kariştiriyorlar, bu olayla Bağluma en buyük darbe vutulmuş buraya para yatiranlar bin pişmanlar. Son umuduz turguy Altinok. Turgut bey son umudumuz dende,,,