AK Parti'nin karaman Belediye Başkanı adayı Mahmut Sami Şahin geçtiğimiz 5 Mart'ta görkemli bir tören ile projelerini açıkladı. Onlarca güzel projenin içinden bir proje ise dikkatlerden kaçmadı.Karaman 31 Mart 2019'da yapılacak olan yerel seçimlere kilitlendi. Başkan adayları bir bir projelerini açıklarken, kapı kapı gezerek kendilerine destek istemeye devam ediyor.Son günlerde Başkan adayı Mahmut Sami Şahin'in 7 gün 24 saat hizmet verecek olan çağrı merkezi projesi yeniden halkla paylaşıldı.
“MARKALAŞAN KARAMAN OLACAK, ÇAĞRI MERKEZİ İLE 7\24 BELEDİYECİLİK HİZMETİ SUNACAĞIZ”Tekrar kamuoyu ile paylaşılan projede Mahmut Sami Şahin kurulacak olan çağrı merkezi ile 7 gün 24 saat boyunca çağrı merkezi aracılığı ile belediye hizmeti sunacaklarını açıkladı. Halkın her kesimiyle yaptığı görüşmeler sonrasında uzman ekipler tarafından oluşturduğu projelerini açıklayan Ak Parti Karaman Belediye Başkan Adayı Mahmut Sami Şahin, Karaman halkının beklentilerine daha hızlı cevap verebilmek adına çağrı merkezi oluşturacaklarını söyledi.Şahin, “milletimizin talep ve beklentilerini önemsiyor, bu talep ve beklentilerin çözüme ulaşmasının gerekliliğini biliyoruz. Bunun için hizmet verecek Çağrı Merkezi Birimi, telefon, sosyal medya, kurumsal web sitesi, e-mail ve personel bildirimleri üzerinden iletilen taleplerin kayıt altına alınarak ilgili birimlere yönlendirilmesini sağlayacaktır. Vatandaşın her an ulaşabilmesi için çağrı merkezinin alanında uzman personeliyle haftanın 7 günü 24 saat hizmet verecek” dedi.O ÇAĞRI MERKEZİ 2 DÖNEM ÖNCE FAALİYETE GEÇTİMahmut Sami Şahin'in projeleri arasında bulunan Çağrı Merkezinin 2 dönem önce Belediye Başkanı olan Kamil Uğurlu döneminde açıldığı ve o günden bu yana 444 25 70 numaralı hat üzerinden 7 gün 24 saat hizmet verdiği öğrenildi.11 EKİM 2011'DE AÇILDI11 Ekim 2011'de hizmete açılan çağrı merkezinin açılışını Dönemin karaman valisi Süleyman Kahraman, Garnizon Komutanı J.Alb. Selçuk Boz, Cumhuriyet Savcısı Mustafa Kemal Çokdinç ve Karaman Belediye Başkanı Kamil Uğurlu ile kurum ve daire amirleri, siyasi parti temsilcileri, muhtarlar ve belediye meclis üyeleri yapmıştı. Çağrı merkezinin altyapısı ve işleyişi hakkında bilgi veren Karaman Belediye Başkanı Kamil Uğurlu, test safhaları tamamlanan 444 25 70 Çağrı Merkezi sayesinde vatandaşların, her türlü istek ve arzularını İletişim Hattı’na rahatlıkla anlatabileceklerini, borç sorgulama ve ödemesinden sosyal aktivite başvurularına, bilgi edinmeden istek ve şikayet bildirimine kadar pek çok işlemi tek bir kanaldan gerçekleştirebileceklerini belirtmişti. Karaman Belediyesi ile vatandaşların, dünyanın neresinden olursa olsun 444 25 70 numaralı telefondan ulaşabileceklerini belirten Başkan Uğurlu, alınan kayıtların sonuçlarının her anlamda belediye ilgilileri tarafından takip edileceğini ve hizmetlerin değerlendirileceğini belirtmişti.KURUMSAL WEB SİTESİ, MAİL YOLUYLA BİLGİ SİSTEMİ, ÇAĞRI MERKEZİ VAR SOSYAL MEDYA YOKBaşkan adayı Şahin'in açıkladığı projede yer alan Çağrı Merkezi Biriminde, telefon, sosyal medya, kurumsal web sitesi, e-mail sisteminin içinde sadece şuan için sosyal medya ulaşımının olmadığı bu uygulamanın ise bilerek uygulamaya konmadığı, belediyenin sosyal medya hesaplarına gelen isteklerin ise şuan içinde değerlendirildiği öğrenildi.
“MARKALAŞAN KARAMAN OLACAK, ÇAĞRI MERKEZİ İLE 7\24 BELEDİYECİLİK HİZMETİ SUNACAĞIZ”Tekrar kamuoyu ile paylaşılan projede Mahmut Sami Şahin kurulacak olan çağrı merkezi ile 7 gün 24 saat boyunca çağrı merkezi aracılığı ile belediye hizmeti sunacaklarını açıkladı. Halkın her kesimiyle yaptığı görüşmeler sonrasında uzman ekipler tarafından oluşturduğu projelerini açıklayan Ak Parti Karaman Belediye Başkan Adayı Mahmut Sami Şahin, Karaman halkının beklentilerine daha hızlı cevap verebilmek adına çağrı merkezi oluşturacaklarını söyledi.Şahin, “milletimizin talep ve beklentilerini önemsiyor, bu talep ve beklentilerin çözüme ulaşmasının gerekliliğini biliyoruz. Bunun için hizmet verecek Çağrı Merkezi Birimi, telefon, sosyal medya, kurumsal web sitesi, e-mail ve personel bildirimleri üzerinden iletilen taleplerin kayıt altına alınarak ilgili birimlere yönlendirilmesini sağlayacaktır. Vatandaşın her an ulaşabilmesi için çağrı merkezinin alanında uzman personeliyle haftanın 7 günü 24 saat hizmet verecek” dedi.O ÇAĞRI MERKEZİ 2 DÖNEM ÖNCE FAALİYETE GEÇTİMahmut Sami Şahin'in projeleri arasında bulunan Çağrı Merkezinin 2 dönem önce Belediye Başkanı olan Kamil Uğurlu döneminde açıldığı ve o günden bu yana 444 25 70 numaralı hat üzerinden 7 gün 24 saat hizmet verdiği öğrenildi.11 EKİM 2011'DE AÇILDI11 Ekim 2011'de hizmete açılan çağrı merkezinin açılışını Dönemin karaman valisi Süleyman Kahraman, Garnizon Komutanı J.Alb. Selçuk Boz, Cumhuriyet Savcısı Mustafa Kemal Çokdinç ve Karaman Belediye Başkanı Kamil Uğurlu ile kurum ve daire amirleri, siyasi parti temsilcileri, muhtarlar ve belediye meclis üyeleri yapmıştı. Çağrı merkezinin altyapısı ve işleyişi hakkında bilgi veren Karaman Belediye Başkanı Kamil Uğurlu, test safhaları tamamlanan 444 25 70 Çağrı Merkezi sayesinde vatandaşların, her türlü istek ve arzularını İletişim Hattı’na rahatlıkla anlatabileceklerini, borç sorgulama ve ödemesinden sosyal aktivite başvurularına, bilgi edinmeden istek ve şikayet bildirimine kadar pek çok işlemi tek bir kanaldan gerçekleştirebileceklerini belirtmişti. Karaman Belediyesi ile vatandaşların, dünyanın neresinden olursa olsun 444 25 70 numaralı telefondan ulaşabileceklerini belirten Başkan Uğurlu, alınan kayıtların sonuçlarının her anlamda belediye ilgilileri tarafından takip edileceğini ve hizmetlerin değerlendirileceğini belirtmişti.KURUMSAL WEB SİTESİ, MAİL YOLUYLA BİLGİ SİSTEMİ, ÇAĞRI MERKEZİ VAR SOSYAL MEDYA YOKBaşkan adayı Şahin'in açıkladığı projede yer alan Çağrı Merkezi Biriminde, telefon, sosyal medya, kurumsal web sitesi, e-mail sisteminin içinde sadece şuan için sosyal medya ulaşımının olmadığı bu uygulamanın ise bilerek uygulamaya konmadığı, belediyenin sosyal medya hesaplarına gelen isteklerin ise şuan içinde değerlendirildiği öğrenildi.