Türkiye, 1 trilyon dolarlık ihracat altyapısını kurmak için lojistik merkezleri projesini de uygulamaya alırken, karaman Planlanan 25 lojistik merkezinden birini oluşturuyor.
Ulaştırma Haberleşme Bakanlığınca Karaman'da yapılması öngörülen ve son yıllarda yatırım programına dahil edilerek Türkiye Devlet Demir Yolları İşletmesi Genel Müdürlüğü bünyesinde projelendirilen Lojistik ve Yük Merkezi için 2022 yılı hedefleniyor.
Karaman’da 2019 yılında başlatılan çalışmanın toplam maliyeti 173 milyonu buluyor.
Modern yük taşımacılığının kalbi olarak görülen, bütün ulaşım sistemleriyle entegre olarak kombine taşımacılığı geliştiren lojistik merkezler önemli hale geliyor.
Karaman Lojistik Merkezinin kurulup faaliyet geçmesi durumunda bölgenin ticari potansiyeline ve ekonomik gelişimine katkı sağlaması ve bölgede faaliyet gösteren şirketler arasında rekabeti artırarak, kombine taşımacılığın gelişmesine de katkı sunması planlanıyor.
Lojistik merkezler, daha verimli lojistik sistemler kullanarak nakliye ve lojistik şirketlerinin rekabet gücünü artırırken, ulaştırma ve personel maliyetlerini de azaltıyor.
Ulaştırma Haberleşme Bakanlığınca Karaman'da yapılması öngörülen ve son yıllarda yatırım programına dahil edilerek Türkiye Devlet Demir Yolları İşletmesi Genel Müdürlüğü bünyesinde projelendirilen Lojistik ve Yük Merkezi için 2022 yılı hedefleniyor.
Karaman’da 2019 yılında başlatılan çalışmanın toplam maliyeti 173 milyonu buluyor.
Modern yük taşımacılığının kalbi olarak görülen, bütün ulaşım sistemleriyle entegre olarak kombine taşımacılığı geliştiren lojistik merkezler önemli hale geliyor.
Karaman Lojistik Merkezinin kurulup faaliyet geçmesi durumunda bölgenin ticari potansiyeline ve ekonomik gelişimine katkı sağlaması ve bölgede faaliyet gösteren şirketler arasında rekabeti artırarak, kombine taşımacılığın gelişmesine de katkı sunması planlanıyor.
Lojistik merkezler, daha verimli lojistik sistemler kullanarak nakliye ve lojistik şirketlerinin rekabet gücünü artırırken, ulaştırma ve personel maliyetlerini de azaltıyor.