Reklam

"Hastalarımızın Konforu Önceliğimiz"

Karaman Devlet Hastanesi sağlık otelciliğine son derece önem veriliyor.

Editor: Buket Toprak
18 Haziran 2019 - 14:57 - Güncelleme: 20 Haziran 2019 - 13:03
Reklam

Karaman Devlet Hastanesinde tedavi hizmetlerinin yanı sıra hasta memnuniyetinin ve devamlılığının sağlanmasında, sağlık otelciliğine son derece önem veriliyor.

Günlük ortalama 5 bin ayaktan hastanın başvurduğu ve 400 yatak kapasitesiyle yatarak tedavi gören hastalara hizmet veren Karaman Devlet Hastanesi, hizmet kalitesini her geçen gün daha da arttırmak için çaba veriyor. Hastanede, tanı ve tedavi hizmetlerinin yanı sıra konaklama, yiyecek-içecek, karşılama ve güvenlik hizmetleri ile ilgili destek hizmetleri de sunuluyor. Bu işlerin yerine getirilmesinde düzen ve konforun sağlanması amacıyla geçtiğimiz yıl hastanede Sağlık Otelciliği Birimi oluşturuldu.

Sağlık otelciliği, sağlık kurumlarının iç ve dış ortamlarını hasta konforu ve memnuniyeti odaklı tasarlamayı, tıbbi hizmetler dışındaki diğer tüm hizmetlerin hasta memnuniyeti tabanlı organize edilmesini ve sunulmasını kapsıyor.

Karaman Devlet Hastanesinden yapılan açıklamada “Sağlık tesisimiz de tıbbi tedavi sağlık personellerimizce son derece profesyonel ve özveriyle yapılmaktadır. Bunun yanı sıra sağlık hizmeti sunumunda da hasta/hasta yakını ve çalışan memnuniyeti odaklı, konforlu, hijyenik, ergonomik ve estetik bir ortamda, hasta ve hasta yakınlarının iletişim-bilgi sorunlarının giderildiği, istek ve ihtiyaçlarının karşılandığı hizmet anlayışı ile çalışmalarımızı sürdürmekteyiz.

Sağlık Otelciliği Birimi Ekiplerimiz hastanemizde temizlik, yemek, hasta karşılama, kayıt ve güvenlik ile ilgili destek hizmetlerini bir düzen ve planlama çerçevesinde en kaliteli şekilde sunmaya özen göstermektedirler. Hastalarımıza sunulan yemeklerin ısısından , oda havalandırması, aydınlatılması, tv kumandası gibi birçok ince ayrıntıya önem verilmektedir. Sağlık Otelciliği Hizmetlerimiz ve Manevi Rehberlik Birimimiz koordineli bir şekilde tıbbi hizmetlerini destekleyen ve hasta memnuniyetini arttıran hizmet sunmaktadırlar.  ” denildi.

2019/06/2019-06-18-14-59-07.jpg
2019/06/2019-06-18-14-59-08.jpg
2019/06/2019-06-18-14-59-09.jpg
Reklam

YORUMLAR

  • 0 Yorum
Henüz Yorum Eklenmemiştir.İlk yorum yapan siz olun..